Monday, April 25, 2011

Bahagiakah Aku, Bila Dia Bahagia Walaupun Bukan Dengan Aku

Amat aku rindu yang amat kuat di sini, namun ku gagahi jua rasa.. Bukan ku ego atau sombong akan diri..
Tapi aku terpaksa memendam demi kasih dan sayang aku yang bersemi


Entahlah.. Aku tak tahu smpai bila aku nk hidup mcm ni.. Kau tak kenal aku sape..
Kau tak tahu perjalanan hidup aku..
Kau tak tahu kesakitan yg aku rasa.. Kau tak tahu ape2 pun.. S
bb aku xpenah tnjuk pd sape2 pun sape diri aku..
Aku obsess dgn cinta.. Dlm hati aku zero.. Kosong..
Jgn la kau persoal knp aku bsendiri.. Aku tak tau nk jawab ape..



Janganlah kamu mengganggu hidup seseorang dengan mencuri hatinya andainya kamu tidak ikhlas menyintainya...
kelak kamu akan berlaku kejam dengan meninggalkannya dan membiarkan hatinya terluka dan hidupnya menderita...

No comments:

Post a Comment